Pagina:Pinochio.djvu/87

Da Wikisource.

Capitolo 26

Pinochio el va coi sd amighe sul lido del mar par vede el Pescion El di dapd Pinochio I e ’su a scora, chera del Comun Pode ve pensa chi canaies, canche i a vedu rua un buratin! I no ra fenia pi de i ride sora. Ci l i fejea un scherzo, ci un outro; ci 1 i tolea ra bareta fora de man; ci l lo tiraa par ra fanela; ci l a proa a i pitura col inciostro doi mostacioi sote l nas, ci l a finamai proa a i lea fire inze i pes e ra mas par vede se l ea bon de balà.
Par un toco Pinochio l a fato finta de nuia e l a tira dreto, ma a ra fin l a pardu ra passienza, l a ciapa inze ci che l tormentaa e l mincionaa de pi e l i a dito, co na ghigna da no crede:
- Tendei ve, borsoi; io no son vienu ca par esse l vosc lache. 16 ve rispeto vosoutre, ma voi che anche vosoutre me rispetade me.
- Brao pantalon! T as parla come un libro stanpa! - i craiaa chi lasaroi, e i ridea da se sbrea; un de lore, pi sfaza de chi outre, l a slonga na man con chera de brinca l buratin par ra ponta del nas.
Ma el no n e ’su adora, parceche Pinochio l a slonga fora ra janbes sote toura e l i a mola un spedazon inze ra scheneles.
- Oh! ce pes dure! - l a craia chel pizo, e intanto l se tociaa ra borgna che l i aea fato el buratin.
- E ce comedoi!... anche pi dure dei pes! - l a dito un outro che, par i so jeste, el s aea ciapa na comedonada inze l stomego.
El fato l e che dapd de ra spedazada e ra comedonada, dute i pize da scora i e deentade amighe de Pinochio e i l a rispeta; dute i lo slecaa su e i vorea un gran ben.

87


87