Pagina:Pinochio.djvu/135

Da Wikisource.

recordarei de Vos fin che vivo. Solo che, paron, ae fato i conte zenza ra Fatazina...
- E ci saraelo, sta Fatazina?
- L e me mare, e ra i somea a duta chera bona mares, che es i vo un gran ben ai so fioi, es no i perde mai de ocio e es i sta pede inze ra desgrazies, anche canche ste pize, par ra so malagrazies e i so pecade, i meritarae de esse lasciade la, che i se ranje. Dijee che ra Fatazina, canche r a vedu che ris-ciae de me sofea, ra m a manda alolo intorno un rodol de pescete, che i cardea che fosse beleche morto e i a scomenza a me taza via sbrindui de carne de ogni ver. E ce taza!.. No n arae mai cardu che i pesc i fosse pi infamentade de ra famea!... Ci me tazaa via ra rees, ci el mus, ci ra petorina e ci ra crigna, ci ra pel de ra zates, ci i pele su ra schena... e, inze meso dute chi pesc, un pizo pizo l abu finamai ra creanza de me taza via ra coda.
- Da ca inaante - l a dito chel on, che a scota Pinochio el s aea deboto spasema, - te ’suro che no zercarei mai pi un pesc. Me despiajarae taia par meso na trilia o un nasel frito e ciata inze ra coda de un muse!
- Anche io ra penso come vos - l a dito el buratin, che l riduzaa.
- Par de pi, ae da sae che canche i pesc i m a magna via duta ra pel da muse che ra me cuersea da ra testa fin sui zocui, i e ruade, par forza, sul os... o meo, i e ruade sul len, parceche, cemodo che pode vede, son fato duto de len duro. Chi infamentade de chi pesc i a taza nafre ca e nafre la e i s a inacorto alolo che l len no n ea fato par i so dentes. I s a tanto ingrizora de chel che i aea magna, che i se r a mocada zenza gnanche se volta a me di gramarze. Ades v ei conta cemodo che vos, canche ae tira su l funazo, inveze de un muse morto ae ciata un buratin vivo.

135


135